شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

درب سکشنال صنعتی چگونه دربی است؟

درب سکشنال صنعتی به صورت عمودی ساخته شده است که با استفاده از چندین بخش پانلی ساخته شده. درب سکشنال صنعتی برای مقاومت در برابر استفاده سنگین با استفاده از پانل های کف پر شده از کف استیل در پانل های اصلی بلکه همچنین آلومینیومی با قاب و لعاب برای درجات مختلف کیفیت دید بالا. باز شدن عمودی درب سکشنال صنعتی باعث می شود فضای بیشتری در جلو و پشت درب ایجاد شود که به شما امکان می دهد وسایل نقلیه را از نزدیک پارک کنید و از فضای بیشتری در داخل ساختمان استفاده کنید.در هنگام باز بودن ، بخش های درب سکشنال صنعتی به طور مرتب در قسمت زیر سقف قرار گرفته و صاف می شوند.   

درب سکشنال صنعتی در مورد سقف های زاویه دار ، می توان آهنگ های خاصی را سفارش داد به گونه ای که پانل های درب را مطابق با سقف باز کنید ، می توانید یک درب سکشنال صنعتی داشته باشید که به طور عمودی بر روی دیوار بصورت عمودی می چرخد.با توجه به نیازهای خاص شما ، هر یک از درب سکشنال صنعتی ما خدمات قابل اعتماد و سهولت استفاده استثنایی را با سطح قابل توجهی از کنترل دسترسی ارائه می دهد که قادر به تحمل حجم زیاد استفاده برای مقابله با تمام سطوح کار صنعتی است. 

 

درب سکشنال صنعتی تقریباً برای هر کاربرد استاندارد Hormann SPU F42 عالی است - یک صفحه دوخته شده با کف فوم با ضخامت 42mm ضخامت درب سکشنال صنعتی را در تمام ابعاد تا 8000mm عرض و 6000mm ارتفاع بسیار محکم می کند. همچنین شما می توانید برخی از گزینه های با قیمت مناسب و بسیار رقابتی مانند درب حصیری (پیاده رو) ، گزینه های مختلف پنجره ، موتور و کنترل برقی و همچنین پایان های مختلف سطحی روی پنل های درب سکشنال صنعتی را از نظر خارجی نیز داشته باشید. درب سکشنال صنعتی جذاب و کاربری آسان ، لعاب و پانل درب سکشنال صنعتی دارای مقاومت درزگیر و محکم برای همه نوع امکانات صنعتی و تجاری است.

درب سکشنال صنعتی بالاترین سطح عایق را برای ساختمانهایی که به این امر نیاز دارند ارائه می دهد. ما درب سکشنال صنعتی را در نظر می گیریم تا یک سطح غیرقابل تصور از کیفیت و قابلیت اطمینان را نه تنها برای پنل درب و کیفیت مکانیسم عامل بلکه همچنین بسیار پیشرفته و سیستم های کنترل دسترسی و اتوماسیون مورد استفاده در هنر ارائه دهیم. قیمت گذاری عالی درب سکشنال صنعتی نیز باعث می شود که برای اکثر اماکن تجاری و صنعتی یک راه حل بسیار معقول و جذاب باشد.

یکی از جنبه های مفید درب سکشنال صنعتی ، امکان گرفتن ریل های در هر نقطه از یک موقعیت افقی از طریق زوایای مختلف تا صاف کردن به صورت عمودی با بیشتر ساختمانهای تجاری و صنعتی است که می توانید از خط سقف پیروی کنید تا در استفاده حداکثر از داخلی استفاده شود. نصب درب سکشنال صنعتی ما به دلیل بهینه سازی محصول هوشمند ، بدون نیاز به سازش در کیفیت تعیین شده ، سریع و ساده است. بسیاری از قطعات پیش ساخته از بروز خطا ، کاهش زمان نصب و افزایش کارایی جلوگیری می کنند.

راحی انواع درب سکشنال صنعتی ، همراه با تعداد زیادی گزینه در دسترس ، باعث می شود که درب های مقطعی ما به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند اکثر نیازها را برآورده کند. بهینه سازی محصول اطمینان حاصل می کند که نصب درب سکشنال صنعتی سریع و ساده است ، بدون آنکه در کیفیت اثبات شده به خطر بیفتد. قطعات پیش ساخته متعدد درب سکشنال صنعتی ، زمان  نصب را کاهش می دهد ، از بروز خطاها جلوگیری می کند و باعث افزایش راندمان می شود.

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshel eshel بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 19:45

خبرنامه